Wednesday, November 3, 2010

owh mat rempit~~~

nak dijadikan cita..
semalam (selasa, 2 Nov 2010)
aku p umah tok ak kt kampung pantai prai (mcm femes gla tmpt tuuh n suma org tau lah konon..)
blk ptg gk ar lam kul 6.30 cmtu (lbh kurg lah..)
msa otw blk tuh..xjauh lg pn dr umh tok aku
ada segerombolan mat rempit tgh brsiar-siar beramai ramai menikmati keindahan petang (konon2nya lah kn..)
dah la beremba beramai2. ngacau laluan ja. aish~ (aku emo sket)
lps pd tuh aku nmpk dr jauh lg..
ada 2 mat rempit brsama motor masing2 tgh stunt.
yg dpn bwk laju cm besa ja..tp yg lg sorg neh..
dgn hebatnya bediri atas moto
aku yg tgh drive neh hny memerhati ja aksi dia.. (lam ati mnyumpah gk ar geram tgk dak tuh)
on the same time..dak tuh lps tgn dia dr pgg handle motor tuh and exactly dia trus jtuh menghempap jln tar dgn kepala xpkai helmet..
ya ALLAH!!!!!!!
aku yg panik sbb telah menyaksikan dgn clearly nya apa yg jd trus benti keta kt tgh2 jln..
aku panik mama aku panik kak ya pn panik. (huh)
da lah msa tuh xdak org sgt kt jln tuh..
kwn dia yg ada kt tepi jln masa tuh (tgh nyembang ngn aweks2) trus g angkat dak td tuh ltk tpi jln.
msa ats jln td dia cm xbrgrk..lps angkat ltk tpi jln aku tgk dia duk mggelupor dah. lg lah aku panik..HUU~
lps tuh da ada org rmai dah benti tpi jln..
mama aku g exlpain kt makcik tuh apa yg jd sbb tkut kwn dak tuh nnt xcta btol2 lak kn.
lps tuh aku ngn mama aku trus blah ar bla da ramai org dtg tlg.
tp aku mmg ketaq kaki lah sbb aku saksi kejadian kot. Tuhan ja yg tau apa perasaan aku.
masa tuh gk ingatan aku melayang igt kt arwah abang yassier bla tgk dak tuh brlumuran darah..
eventhough abg xmerempit tp bnda yg lbh kurg sama gk yg jd kt dia.
aku cuma hrp dak tuh slmt n lps ni dia akan insaf.
xyah lah merempit. xdak faedah pn.
mati free ada lah..
xdak pasai nk cari pasai..cmtulah akibatnya..

astagfirullahhalazimm....

1 comment: