Wednesday, June 23, 2010

CHANGES IN MY LIFE ^_^

waaaa...
da lama tak update blog
rasanya da brsawang da pn blog aku neh..huhu
nsb baek emel ngn pswrd xley brkarat..klu tak jenoh aku nk kilat blk..haahaa ;p

huuh..
da hampir sebulan aku wat practical training
mencabar gila..hahah
xbesa aku kja2 opis neh
bla da stat prac mula la rasa mcm2..
nk tau aku rasa apa???
jeng..jeng..jeng ^.^

first:
aku rasa cm malas nk kja afta degree..rasa mcm nk ja duk umh..xyah wat ppe..hahahaha..gila dak?

second:
bla time pagi ja aku rsa malas gla nk p ofis sbb aku syg sgguh nk tggai tmpat tdoq aku yg kipas tala stret kt aku tuh..huu..ari2 bgun 6.30..mna tahan..
lam seminggu ari yg plg aku suka skli adalah SABTU!!!
sebab.......leh bgun lmbt n tdoq lmbt..hahaha

third:
aku rasa cm xbest ar nk kja jauh2..byk cost beb!
klu kja kt tanah tumpah darah best sket..suma pn ada..
xyah jauh ngn family, xyah pk psai duet, psai umah, psai transport, psai belanja..ahaha..
jimat2..leh smpn duet nk kawen! ^_^

fourth:
walaupn skg ni da dkt ngn centa ati..tp aku rendu kwn2..
dulu aku jauh ngn centa ati tp aku ada kwn2..skg da trbalik..aku dkt ngn centa ati tp kwn xdak sgt..huu..trpaksa la brkorban..ngee~

last:
skg ni aku rasa aku ada mslh kewangan yg kronik gila babi pny..
hahah..sjk bla tah aku boros truk neh..
aku da la xdak smpanan..skg aku da mula risau da..
tuh la..dr dulu2 xmo stat menyimpan..skg kn da susah..PADAN MUKA!! :((

huu..cmtu la serba sedikit apa yg aku rasa skg..
sbnrnya ada lg kot tp xkan nk cita suma kn..
tak privacy ar..huhu

lps ni xtau la bila lak aku nk leh update blog neh
kt umah aku malas gila nk on9
aku kja tdoq ja..tuh la priority aku skg..hahahahahahaha :D

okeh2..cekidout next time ya bebeh~
muahx!! muahx!! :-*

No comments:

Post a Comment