Sunday, March 14, 2010

ngeri~

haah!
pdn muka aku..tu la..kalut sgt..
tgk apa jd..
bru berakai kn..huu~
KUKU AKU KENA CABUT!
huu..sakit gila..

citanya begini:

ptg smlm (13/3/2010-saturday)
aku mmg lapaq trketaq2 la kn..
time tuh aku sorg ja kt umah
nk la aku neh masak megi..huhu..
msa aku bkk paip tuh tah cmne tah aku pulas kuat kot
ttba aku cm trsentap rsa pedih kt kuku..
tgk2 ada bnda kecik kaler itam lam kuku aku..
pstu siap ada bleeding sket ar..
aku pn trus la rasa semacam ya..
rsa nk muntah n pening2..
pstu lama sket da stop bleeding aku pn makan megi cam besa ar..
tp jari aku ttp sakit..brdenyut2..huu
pstu aku komen2 la ngn paid..tny dia mcm2..
dia advise aku suh p jmpa doctor..
aish~ takut lah..
lastly..aku decide nk p clinic!

at clinic:

doctor ckp xde cara laen selain CABUT KUKU!
huuh..cabut kuku????gila lah..aku ngeriii!!!!!!!!!!!
ngee~ sbnrny aku da agak da mmg kna cabut sbb serpih besi tuh ada kt tengah kuku..
mmg la xdak cara laen kn..trpaksa la kn..hahahah..
aku pn redha je lah..
heh..aku kna bius lu b4 doctor cabut..
dia cucuk bius kt aku 4x..thanx la doctor ek..
msa cabut tuh aku xrasa lgsg..
tp bla doctor ckp mmg btl serpih besi aku mcm trkejut sket ar..
da cabut ke???
huu..ngeri lah aku tgk kuku aku..siap kaler merah lg..brdarah..huu
pstu kt kuku aku bleeding lak..doctor ckp klu xstop trpksa jahit lah..
uish..takut2..
tp nsb baek lah da stop bleeding..so xyah la kna jahit..huhu
then doctor pn balut suma..setel lah!haha

gitu lah cita aku kna cabut kuku..
so skg aku xdak kuku la jari telunjuk tgn kanan aku neh
geli gk ar bla igt jari xdak kuku n merah2 isi ngn brdarah lg..hee~
lps ni aku mst brhati2 nk bukak paip..trauma2..hahaha

sekian~

No comments:

Post a Comment